ارتباط گسترده بخش علوم دینی و سبک زندگی اجتماعی کشورها ایجاب میکند تا طراحی، توسعه و بهرهبرداری از پژوهش های نوین و کاربردی به صورت بهینه صورت پذیرد ماهيت فرارشتهاي این حوزه به عنوان اصلی ترین و زیرساختی ترین رکن توسعه یک جامعه ؛ موجب تعريف حوزه های بسياري زيادي در عرصههاي مختلف علمي و فرهنگی برای این حوزه شده است بر همین اساس این دبیرخانه با تمرکز بر رویکرد های نوین علمی این حوزه در نظر دارد بستری مناسب جهت هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجارب علمی و اجرایی فعالان حوزه در راستای پیشبرد برنامه توسعه کشور ایجاد نماید. لذا در همین راستا دبیرخانه دائمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران فعال این حوزه های تاثیر گذار این بخش برای شرکت در این کنفرانس به منظور هم اندیشی و ارائه دستاوردهای علمی- پژوهشی نوین خود با محوریت توسعه فرهنگ اسلامی- ایرانی و احیا سبک زندگی اسلامی دعوت به عمل می آید. محور های همایش دومین کنفرانس بینالمللی دین، معنویت و سبک زندگی جهان اسلام محورهای همایش : دین و زندگی: روانشناسی دین دین و تفکر مثبت دین ، نظم و امنیت جامعه شناسی دینی دین و هدف از زندگی رابطه دین و معنویت ماهیت دین و معنویت تفسیر دین از زندگی دنیا دین و کیفیت زندگی فردی فلسفه زندگی از منظر دین ادیان و مذاهب و کیفیت زندگی جایگاه دین در ارتقاء کیفیت زندگی اجتماعی معنویت و زندگی: معنویت و زندگی نگاه دین به معنویتهای غیر دینی دین و معنویت در دوران پساکرونا مناسبات معنویت و کیفیت زندگی مبانی نظری معنویت و کیفیت زندگی اثر معنویت بر سلامت فردی و اجتماعی معنویت و ارتقاء امنیت و آسایش در حیات دنیوی سبک زندگی اسلامی: سبک زندگی اسلامی اثرات دین بر کیفیت زندگی روانشناسی محیطی و فرهنگی الگوهای سبک زندگی اسلامی اثرات معنویت بر کیفیت زندگی فرهنگ ایرانی اسلامی و قومیت سبک زندگی اسلامی در دوران پساکرونا جایگاه تفرجگاه ها در سبک زندگی اسلامی تفریح و شادکامی در سبک زندگی اسلامی رابطه نظم و امنیت با سبک زندگی اسلامی سبک زندگی اسلامی و تربیت جامع و متوازن مؤلفه ها و شاخص های سبک زندگی اسلامی سبک زندگی اسلامی، عقلانیت و حفظ مناسک سبک زندگی اسلامی و الگوی هیاتهای مذهبی سبک زندگی اسلامی و تکنولوژی و فناوری های روز سبک زندگی اسلامی، تربیت اقتصادی الگوی مصرف و تغذیه سبک زندگی اسلامی و مهارت های زندگی (مهارت مدیریت هیجانات و ...)
- برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
- بازدید: 29